tisdag

Vad-listan

Vad stressar dig? 
Att jag är knökgravid och gör allting i ultrarapid. Jag vill ju tex ta kontakt med mäklare för att påbörja processen att sälja pappas hus innan lillan kommer. Har högar av saker som jag tänkt få klart, alltså så typiskt mig. Jag har ju vart gravid förr, jag borde ju veta att jag inte vill "fixa" utan endast "sova middag" i tider som dessa.

Vad ska du göra ikväll? 
Sortera och vika små, små nytvättade babykläder vi just hämtat upp från källaren <3

Vad är svårt? 
Att få besked ang graviditetspenning från försäkringskassan.

Vad är lätt? 
Att bada helst en timme varje kväll.

Vad blir det för middag idag? 
Pannkakor med hallonsylt.

Vad vill du göra mer? 
Äta middag ute med mina kompisar.

Vad går du igång på?
Vackert illustrerade barnböcker och torp med rosenträdgårdar.

Vad gråter du av? 
Är extremt känslig just nu och har blivit tvungen att stänga av för att klara av. Får panik av vår samtid.

Vad gjorde dig arg senast? 
Är politiskt deprimerad, blir tyvärr bara ledsen nuförtiden.

Vad åt du senast? 
Digestivekex.

Vad är fånigt? 
Att samtliga av mina kläder, även de med gravidsnitt, åker upp eller hasar ner och visar en glipa över magen. Känner mig som rikstönten.

Vad är gott? 
Åå himmel allt är gott.

Lista hittad hos Clara och Anna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar