måndag

Saker jag tänker på

 


-Är ju ständigt på jakt efter nya sätt att dölja mitt sockerknarkande för barnen. Mitt nyaste trick är att dölja smarret i en kaffekopp. Det funkar jättebra! De är så oerhört ointreserade av mina kaffekoppar att de inte märker att jag sitter där och knarkar i fullt dagsljus. 

-Jag skulle verkligen vilja rensa ur vår stora garderob innan mini kommer. Har ingen aning om vad som döljer sig därinne. Det finns vrår i den där garderoben som inte sett dagsljus på flera år. 

-Drömmer väldigt mycket om den fantastiska nya stil som jag ska liksom blomma ut i efter denhär graviditeten. Min nya liksom kvinnliga look. Någonting helt nytt från mina slampiga 20-nåntingoutfits och praktiska tvillingmamma med tusenfickor-stil. 

-Tänk om mini föds på vår fyraårsdag <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar